دیزل ژنراتور

Wiki Article

مشتریان عزیز می توانند برای پاسخ به این گونه سوالات با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس گرفته و از مشاوران فنی آبیاران زمان دقیق ارسال محصول خود را جویا باشند

بنابراین توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی خرید دیزل ژنراتور با کانوپی و دریافت قیمت آن حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

تیم مهندسی ما کامل ترین و به روزترین اطلاعات فنی مرتبط با دیزل ژنراتور و تابلوهای برق را جمع آوری می نماید.

مجموعه "آبیاران پویان آذر" تامین کننده اصلی تمام محصولات جانبی مورد نیاز برای بکارگیری و استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور، در انواع مصارف مورد نیاز به برق سه فاز برای تجهیزات مولد برق اضطراری و دائم کار است.

 نوع گاورنر های استفاده شده در این دسته از دیزل ژنراتور های کامینز الکتریکی می باشد.

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور مکالته ایتالیا کوپل می شود. ژنراتور مکالته نیز دارای کیفیت های ساخت بین المللی است و تمام قطعات و لوازم یدکی آن دارای گارانتی تیارا است.

در برخی موارد خاص، تحویل و استارت دیزل ژنراتور در محل انبار شرکت آبیاران نیز به همراه آموزش‌های مورد نیاز نصب و راه‌اندازی امکان پذیر است.

تمام موتورهای احتراق داخلی گازهایی تولید می‌کنند. این گازها بعضاً سمی هستند و باید دور از خود موتور و افراد اطراف آن باشند. اگزوزها لوله‌هایی هستند که از مسیری عبور داده شده و به هوای خارج هدایت می‌شوند.

این دیزل ژنراتور دارای سیستم تنفس می باشد و با ژنراتور استمفورد انگلستان کوپل شده است.

عوامل مهم مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین نصب، بکارگیری و نگهداری از دیزل ژنراتور را نیز به طور کامل اشاره کرده ایم.

لطفا برای اطمینان از قیمت فروش دقیق دیزل ژنراتور و ارائه درخواست‌های سفارشی و همچنین نیاز به دریافت هرگونه مشاوره تخصصی خرید، با همکاران فروش ما تماس بگیرید.

برای یک بیمارستان در یکی از شهر های آذربایجان شرقی خواستار خرید دیزل ژنراتور هستیم درخواست راهنمایی داشتم مدیر سایت

پاسخ نظر سلام، چند بار تماس گرفتم کسی جواب نداد. ممنون می شم در رابطه با خرید و نحوه عملکرد موتور برق کامینز ۱۵ میلیون تومانی بنده رو راهنمایی بفرمایید.

نصب و راه اندازی ما رایگان است و گارانتی دیزل ژنراتور معتبر دو ساله ما پشتوانه محصولات ما در سراسر ایران است.

Report this wiki page