کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

قیمت کولرهای آبی صنعتی براساس نوع ظرفیت و نوع عملکرد فن متفاوت است. جهت انتخاب و خرید کولر آبی صنعتی، ابتدا باید برند و ظرفیت مورد نیاز را تعیین کنید.

ویژگی های زیادی در کولر صنعتی یا کولر آبی صنعتی وجود دارد، که باعث می شود خریداران زیادی برای تهویه و خنک کردن محیط کاری و تولیدی خود، این فن کولر ها را انتخاب کنند.

همچنین به هنگام استفاده از کولر در محیط بیرون، بدنه کولر در برابر باد و باران و گرد وخاک بسیار مقاوم است.

حرکت چرخشی پره های داخل فن به صورت پی در پی باعث تولید توده های پر فشار هوا می شود، با عبور این توده از پد های سلولزی، به دلیل رطوبتی که دارند، دمای آن ها کاهش یافته و هوای سرد و مطلوبی بدست می آید. در نتیجه هوای سرد تولید شده توسط این کولر ها وارد کانال های گالوانیزه ای می شوند و از طریق آن ها در نقاط مختلف محیط توزیع می شوند.

امروزه رایج‌ترین گزینه برای سرمایش سالن‌های یک پارچه نظیر گلخانه‌ها، کارخانجات، مساجد، پاساژها و… کولرهای صنعتی می‌باشد که پایه و اساس کار این کولرها با عمل تبخیر آب می‌باشد.

بله، سایت سرماسان محصولات با کیفیت و برندهای معتبر کولر صنعتی را عرضه می‌کند.

همچنین از انواع کولر آبی صنعتی برای استفاده در محیط های صنعتی که در مناطق گرم و خشک مستقر هستند، بسیار مناسب است.با توجه به اینکه در محیط های صنعتی تولید ریز گردها از قبیل گرد و خاک، رنگ و دیگر آلودگی های موجود در هوا مرتبط با محیط کار زیاد است و هوای آلوده تری دارند، کولرهای آبی صنعتی علاوه بر کولر صنعتی آکسیال خنک سازی به تهویه و تعویض هوای محیط موردنظر نیز کمک می کنند.

گروه صنعتی اوریاد یکی از متبحرترین تولیدکنندگان در زمینه تولید تجهیزات کشاورزی، تجهیزات مرتبط با صنعت لبنیات و برودتی در خاورمیانه به شمار آمده و توانسته است با سابقه درخشان خود و به کارگیری مجرب‌ترین متخصصین در این زمینه در زمان کم بازار مصرف عظیمی را برای محصولات خود مهیا نماید.

شرکت بازرگانی اوریاد کولر صنعتی آکسیال را مطابق با استاندارد های سازمان استاندارد جهانی به تولید رسانده است. این دستگاه دارای ساختار ساده ای بوده و برخلاف دیگر سیستم ها، عملیات خنک سازی محیط در آن پیچیده نسیت.

در خصوص قیمت کولرهای صنعتی هم بدلیل اینکه این نوع کولرها در انواع سایزها، کیفیت ها و برندهای مختلف ساخته می شوند می توان گفت که دست شما کاملا باز است و می توانید بر اساس بودجه و نوع کاربرد این نوع کولر در محیط مورد نظرتان یکی از انواع مدل های موجود را انتخاب کنید. بعلاوه، نصب و نگه داری این نوع کولرها هزینه ی زیادی در بر نخواهد داشت.

بعلاوه، کولرهای صنعتی اکسیال فضای کمتری را اشغال می کنند، امکان جهت دهی به هوای منتقل شده بر اساس کاربرد مورد نظر را دارند اما برای محیط هایی که فشار هوای بالایی دارند مناسب نیستند.

کم مصرف نسبت به سایر سیستم ها، مصرف برق معادل یک چهارم کولرهای آبی و صنعتی .

کولر صنعتی گلخانه ای به عنوان یکی از تجهیزات گلخانه با استفاده از عملکرد سرمایش تبخیری، تاثیر ویژه ای در خنک کردن و تازه سازی جریان هوا در محیط های گلخانه ای مختلف دارد.

کولر صنعتی یا کولر کویری هم مانند فن صنعتی در دو نوع آکسیال و سانتریفیوژ تولید می شود. ابعاد کولر های تبخیری آکسیال معمولا کوچکتر از کولر های سانتریفیوژ است.

Report this wiki page